Victoria’s Secret to z jednej strony jedna z najbardziej znanych marek, produkujących bieliznę. Jej produkty zna cały świat, a kobiety z różnych jego stron marzą o możliwości kupienia bielizny wyprodukowanej przez tę firmę. Klientki z zapartym tchem czekają również na kolejne pokazy, jakie Victoria’s Secret organizuje pod koniec każdego roku kalendarzowego.



 

To wielkie wydarzenie nie tylko dla branży bieliźniarskiej. Na trybunach zasiadają czołowe postacie świata mody oraz show biznesu. Na scenie natomiast obok modelek pojawiają się topowi wykonawcy. W rytm prezentowanych przez nich przebojów widzom oraz milionom konsumentów na całym świecie prezentowane są najnowsze pomysły projektantów pracujących dla tej firmy. Victoria’s Secret to jednak zarazem historia, która pokazuje jak się robi wielki biznes.

Nawet wśród wiernych klientów tej marki nie wszyscy zdają sobie sprawę, jak powstała Victoria’s Secret. Mogłoby się wydawać, że stworzyła ją kobieta zafascynowana bielizną. Nic bardziej mylnego. Firmę założył mężczyzn, który na tym elemencie kobiecej garderoby zupełnie się nie znał. Co więcej, był zażenowany koniecznością samodzielnego jej wybierania dla swojej żony. Jak to zwykle bywa, potrzeba zrodziła wynalazek. Roy Raymond stworzył firmę, która miała sprzedawać kobiecą bieliznę także zagubionym w jej świecie mężczyznom.

Amerykanin rozpoczął w ten sposób prawdziwą rewolucję, choć sam z Victoria’s Secret rozstał się po zaledwie pięciu latach. Firma zmieniła właściciela na początku lat osiemdziesiątych, ale kontynuowała wizję swojego założyciela. Victoria’s Secret sprzedawała bieliznę wysokiej jakości, która była zarazem bardzo atrakcyjna. Współcześnie ten ostatni aspekt wydaje się oczywisty, ale trzy, cztery dekady temu kobiety stawiały na wygodę, a mężczyznom nie wypadało mówić o tym elemencie kobiecego stroju. Można zatem powiedzieć, że tą i wieloma innymi innowacjami firma Victoria’s Secret zasłużyła na swoją popularność.

Obecnie wpływa na nią przede wszystkim wysoka jakość produktów, połączona z dynamicznie prowadzoną kampanią promocyjną. Wspólnie tworzą one podwaliny sukcesu Victoria’s Secret i sprawiają, że na całym świecie marka ta kojarzona jest z luksusem oraz atrakcyjnym wyglądem. A do tego dążą zarówno noszące bieliznę kobiety, jak również i podziwiający je mężczyźni. Współczesna pozycja Victoria’s Secret nie jest jednak efektem jednego świetnego pomysłu, który procentuje już kolejne dziesięciolecie. Firma dosyć krótko po swoim powstaniu wpadła w kłopoty finansowe na skutek zmniejszającej się sprzedaży.

    Wówczas to Roy Raymond sprzedał ją innemu przedsiębiorstwu. Victoria’s Secret wyszło to na dobre. Marka skierowała swoją ofertę do kobiet, które następnie się w niej zakochały. To był moment przełomy. Zmiana podejścia do konsumentów, którymi stały się głównie kobiety, jak również nieco inna stylizacja sklepów pozwoliły wejść marce Victoria’s Secret na nowy poziom w branży bieliźniarskiej. Obecnie można śmiało powiedzieć, że Victoria’s Secret to królowa w świecie bielizny. Nazwa firmy pochodzi zresztą od imienia słynnej brytyjskiej królowej.

Za cenne informacje dziękujemy portalowi ŚwiatStringów.com.pl

(Visited 559 times, 1 visits today)