Zarządzanie cenami jest niezwykle istotnym elementem związanym z zarządzaniem sprzedażą internetową.
To właśnie cena jest jednym z aspektów odgrywających kluczową rolę. W systemie ErpBox możesz zarządzać cennikami Allegro. Jakiego typu to narzędzie i do czego się przydaje? Zapoznaj się z poniższym artykułem, by rozwiać wszelkie wątpliwości.
Cenniki Allegro
Jak rozpocząć pracę z cennikami? Należy przede wszystkim zaimportować produkty do magazynu wewnętrznego ErpBox. Kolejno – zaimportuj aukcje oraz oferty ze wszystkich kanałów sprzedaży, które możesz skonfigurować z ErpBox.
Cenniki Allegro w prosty sposób dodasz w systemie ErpBox. Na samym początku należy wybrać zakładkę Towary i usługi, a kolejno kliknąć cenniki. Prawy górny róg to miejsce, w którym znajduje się przycisk związany z ustawieniami. Naciśnij go, by przejść do dalszego etapu dodawania cenników Allegro. Kolejno wybierz ,,Dodaj’’, gdzie wyskoczy odpowiedni formularz. Teraz wystarczy go jedynie właściwie wypełnić i można cieszyć się cennikami Allegro skonfigurowanymi w ErpBox.
Jakie możliwości dają Cenniki Allegro?
- obsługa różnych walut, między innymi funty, euro, które mogą być przeliczane według kursu Narodowego Banku Polskiego lub kursu, który zostanie ustalony samodzielnie przez sprzedawcę,
- przypisanie cennika do kanału sprzedaży – możesz ustalić indywidualną wysokość marży do konkretnego kanału sprzedaży. Inna cena może znajdować się na Allegro, a inna – w Twoim sklepie internetowym,
- wiele cen w karcie produktu – chodzi tutaj o ceny sprzedaży, ceny zakupu, ale również ceny, które zostały wyliczone opierając się o reguły, które zostały ustalone za pomocą modułu cenników Allegro.
- narzut lub marża wyliczana automatycznie według ustalonych schematów – marża lub narzut doliczane są do wybranych zakresów cenowych produktu w zależności od skonfigurowanych ustawień.
Jak włączyć automatyczne wczytywanie cenników?
W systemie ErpBox możesz włączyć automatyczne wczytywanie ustalonych wcześniej cen do ofert lub aukcji – sprawdź teraz. Znajdziesz tą opcję w ,,Relacjach produktów’’, gdzie wyfiltrujesz wybrane produkty oraz oferty, dla których chcesz włączyć tą opcję. Kliknij ,,Automatyczna aktualizacja’’. Pozwoli to na wczytywanie cen dla wszystkich wybranych produktów.